خدمات و حمایت ها
خدمات پشتیبانی |
خدمات استقرار: شامل فضاهای استقرار دفتری، فضاهای مشترک (اتاق جلسات، اتاق کنفرانس، پارکینگ، انبارها، رستوران و غذاخوری) |
خدمات اداری: تجهیزات اداری، منشی گری، تایپ و تکثیر، تلفن، نمابر، کارپردازی، سرای داری، همکاری در برگزاری مراسم های دوره ای هسته ها و واحدهای فناور و ... .
|
|
خدمات علمی |
خدمات کتابخانهای: کتابخانه، بازاریابی اطلاعات، سفارش کتاب و مقالات؛ |
خدمات شبکه: اشتراک اینترنت، اختصاص پست الکترونیکی، اختصاص فضای مجازی جهت ایجادHome Page. |
|
خدمات سخت افزاری و نرم افزاری |
|
خدمات آموزش: تدوین طرح کسب، کار آفرینی، مدیریت کسب و کار، بازاریابی جهت جذب سرمایه، حسابداری و امور حقوقی؛ |
|
مشاوره: مشاوره های عمومی در زمینه های حقوقی و قانونی، مدیریت، بازاریابی، مالی و حسابداری، مشاورههای تخصصی؛
|
|
خدمات تخصصی
|
حمایت از ایده محوری
|
بازاریابی: مشاوره و راهنمایی جهت بازاریابی دستاوردهای موسسات با همکاری بخش خصوصی؛ جذب اعتبارات تحقیقاتی برای موسسات به منظور افزایش توان فنی و مهندسی آنها و انجام کار تیمی و تجاریسازی تحقیقات؛ بسترسازی زمینه های همکاری پارک ها و مراکز رشد با مراکز آموزشی، تحقیقاتی، صنعتی و دستگاه های اجرایی به منظور استفاده از امکانات و تجهیزات با استفاده از راهکارهای مختلف از جمله در قالب شبکه های همکار؛
|
|
جذب تسهیلات مالی |
تسهیلات مالی مرکز رشد؛ |
تسهیلات مالی صندوق های حمایتی؛ |
|
تسهیلات مالی خیرین
|
|
مالکیت فکری و اخذ استانداردهای لازم |
مالکیت فکری: الف) ثبت اختراع داخلی ب) ثبت اختراع خارجی ج) ثبت برند صنعتی د) ثبت نام و نشان تجاری
|
کمک به اخذ استانداردها: الف) استاندارد ملی ب) استاندارد اجباری ج) استاندارد تشویقی د) ارتقای کیفیت
|